Když provozujeme jakýkoliv web, tak přijde čas, kdy si začneme říkat, jak z toho získat nějaké ty finance. Pokud provozujeme eshop, tak hlavním zdrojem je samozřejmě prodej, ale můžeme také využít těch zákazníků, kteří nákup na našem webu nevyužijí.

Toto je příjem určený nejspíše především pro muže. Teoreticky pro všechny, kteří rádi sport, rádi tipují výsledky utkání, nebo rádi se věnují všemu kolem sportovních informací.

Zcela nový provizní systém se objevil na trhu. Moc jich tohotu druhu není a o to víc jich není s takovou provizí. Jedná se o propagaci eshopu se sanitárním zbožím. Tedy propagace sprchových boxů, koutů, van a dalšího co je třeba mít v koupelně.

Nemusím asi představovat srovnávač zboží Heureka. Jen pro zajímavost jedná se o 13tý nejnavštěvovanější web v České republice a měsíčně ho navštíví neskutečných 23 miliónů uživatelů. Je to tím, že působí i v dalších zemích.

Dneska u nás na vesnici, nebo můžeme říct malém městečku jsou slavnosti ke dni Svatého Václava. Přijely nějaké ty stánky, ruční tvorby a hlavně burčák a hudba. Tak jsem vzal mobil a nafotil pár stánků a nějaké dílka. Říkal jsem si jak to bude blbé tam stát a fotit dřevěné panáčky na stánku, ale co už, když něco chcete dělat tak to prostě uděláte....

Každý den zapnu Facebook a každý den je to to stejné. Poptávky po práci na doma, poptávky po práci všeobecně a neustále podvodné nabídky prodejů, cukrovinek, přeplněný trh avonu, atd.

V dnešním díle se pustím do sdílení provizního odkazu z affiliate sítě Espolupráce pro seznamku. Jak víme hodně lidí se chce seznamovat a tak je sdílení seznamky jeden z nejlépe poklikaných bannerů co můžeme najít.

Dnes přidáme 3. díl naší cesty za 100 000,- příjmu z online výpravy. Poslední dny na Facebooku jsem viděl neustále nabídky na pořízení paušálu. Jedna nabídka byla za 313,- druhá za 400,-, jedna se smlouvou, druhá bez závazku. Na tom by nebylo nic tak poutavého, ale spiš mě zaujaly ty počty komentářů pod příspěvkem. Přesněji řečeno to byly celé...

Na začátku musí být vždy myšlenka, plán a náhradní plán a především soustředěnost v kombinaci s odhodláním dokázat dorazit za svým cílem stůj co stůj. To co řada lidí podceňuje je právě ona přípava před vypuknutím samotných projektů. Například chtějí hned dávat svůj blog na Facebook do skupin aby k prvnímu článku nalákali hned stovky lidí, ale...

© 2018 Pavel Vlašín. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky